luns, 30 de outubro de 2017

ASÍ SON EU



Gústame.…

Gústame xogar ao brilé e ao baloncesto, o chocolate, a tarta de queixo da miña irmá, a pesca, a caza, os coches de rally, as motos, andar no tractor, saír cos amigos, ir traballar co meu padriño, estar cos meus avós, os gatos, o cantante Magno, ver a televisión, saír a pasear cos cans, andar en moto, axudarlle aos meus tíos, xogar as cartas coa xente da aldea, a natureza, a praia…



Non me gusta….

Non me gusta xogar ás bonecas, o tomate, a leituga, madrugar para ir ao colexio, as Matemáticas, os lugares onde ai moita xente, estudar, limpar, as plantas, a música clásica, os instrumentos, que faga moita calor, que chova moito, que a auga da ducha saia fría, as inxustizas, a cor rosa, os programas de cociña que saen na televisión, as galiñas, botar crema solar, escribir, as camisetas axustadas, ir a misa, ir de compras, as lentes de sol...


Ningún comentario:

Publicar un comentario